Tugbamom canım bu benim 2. Hamileliğim , ilkinde hiç sırt bel ağrısı yaşamadım , bunda 16 lardan beri inanılmaz bel ağrısı yaşıyorum , çok değil 1-2 saat ayakta dursam inanılmaz ağrım oluyor , dinlenince geçiyor. doktoruma sordum hamileyken omurga yapısı değişiyor çok normal dedi , hatta 3. Hamileliğinde bel fıtığı olan hastam var dedi . 26 haftalığım bu arada