Nidazzyaaa çok iyi yapmışsınız valla bazen insana iyi gelen yerlerde hatıra bırakmak iyi oluyor 😅 bende genelde dışarı da olduğum zaman çekmeye çalışıyorum 😅
Ah çocuklar 🥹 benim de 7 yaşında kızım var ayrıyetten Allah’tan kahveyi sevmiyor 😅
Soğuk kahve olunca bir yudum alıp yüz buruşturup gidiyor ama geri kalan her şeyime ortak 😅😅