Bende soğuk sütle ve fındık çevik muz çilek bu şekilde ara öğün olarak yiyorum. Geçen bir makalede anne karnında bebeğe en çok kilo aldıran bir ürün yazıyordu. Bazıları da yukafın içine yumurta ve peynir koyup tavada yapıyor. Yada içine yumurta peynir maydanoz biber koyup tost makinesinde pişiriyor. Onları da denicem bence güzel oluyordur.