Arkadaşımın ablası doğum gerçekleşmesne rağmen 3 saat ne bebeğe ne kendisine ulabildiler sonrada hiç bişey yokmuş gibi yoğun bakımdakar diyim 1 saate odaya getirdiler. Tabi bunların olması için başvurulmadık yer kalmadı ilgi alaka istiyorsanız özelden vazgeçmeyin diyim bence üstte yazmışkar köprücük kemiğini kırdılar diye yazık günah bebelere