Yykoko Kızlar bir kaç gündür ara ara bel ağrısı yaşıyorum. Bugün kahvaltıdan sonra tekrar başladı evin içinde biraz yürüyüş yaptım sonrada dışarıya çıktım ağrım hafifledi şuanda 10+3 haftadayız normal mi bu ağrılar?
262634nur Yykoko lekelenme kanama olmadığı müddetce korkmayın Ben kaç aylardır karın ağrısıyla mücadele ediyorum gidiyorum bir şeyin yok diyorlar hamilelikte oluyor bu şekilde
Yykoko Alyadnz33 çok şükür bir kanama veya lekelenme yok bu aralar sadece çevremde hamile olan kişilerden kötü haberler alıyorum o yüzden korkum var biraz herşeyi takıyorum kafama
ebruliyildiz Benim de belim çok ağrıyor sol taraf özellikle ,arada olmuyor ama uzansam zor kalkiyorum.otursam belim de birseyler batiyor.13 haftadayim,ne zaman geçer bu,bazen o kadar çok ağrıyorki yaslilar gibi iki büklüm yürüyorum biraz acilana kadar