gecegunduz Kızlar çok şükür bebiş dogdu 3-4 saat önce 🥹🥹ama dikişlerim var baya önerilerinizi alabilir miyim
Masal2021 gecegunduz hayırlı olsun canım sürekli kurula WC den sonra kuru lalsin hatta uzaktan fön makinesi tutabilirsin ebem söylemişti batikon yap sürekli geçer korkma kabız olmaman için de kayısı suyu tüket geçmiş olsun ❤️
Duygu351 gecegunduz bağdaş kurarak oturmamaya dikkat et dikislerin ağrıyor öyle mümkün olduğunca pansuman yap ve kuru tut cabucak iyileşir . Gözünüz aydın 🙂