Canım bugün bunla ilgili bi makale okudum rahmin yukarı çekilmesi ve 13.haftadan itibaren plesentadaki gelişim sebebiyle bunlar oluyormuş ben de 13+0ım bugün. Şimdiden bende de başladı. Sıkıntılı bir durum olmadığını şuradan anlayabilirmişiz eğer ağrı girip hemen kesiliyorsa 1 dkdan kısa sürüyorsa o zaman doğal gelişimsel bir ağrıymış. Eğer kalıcı bir ağrın oluyorsa mutlaka hekiminle görüşmen gerekiyormuş. Umarım yardımcı olmuştur bu bilgi 🙏🏻💓