Kızlar bugün 40 kontrolü vardı. Lohusa kanaması çok çok azalmış leke gibi geliyordu artık bitecek gibiydi. Bugün kontrol etti smear testi falan yaptı ama çok ani soktuğu için canım da yandı. Eve geldiğimde kanamam olduğunu gördüm normal bi durum mu? Yaşayanınız oldu mu?