Biz resmi olarak 20+1 olduk bugunn!! Tekmeler, mide yanmaları, reflü, bel ağrısı ve ege turu derken zaman yorucu ama bir o kadar da güzel geçti. 14 mayısta detaylı ultrason randevumuz var en son da 14 nisan da kontrole gittik o kadar çok özledim ki bebeğimi🫤 siizin nasıl geçiyor bu haftalar yazın bakalım konusalımm!!