Bugün 1 hafta oldu ancak yazabildim. Burada hikayeleri okuyup kendiniz nasıl olacaksınız diye düşünüyosunuz biliyorum inşallah sizlere umut dolu düşünceler olur ve doğumlarınız su gibi olur 🌹 öncelikle bu benim 2. Doğumum ve başıma geldiği için söylemek isterim ki her doğum bir olmuyomuş mesela ilk doğumumda önce nişan sonra süresi zamanla sıklaşan sancılarım olmuştu bunda sancılarım düzensizdi ve 2 gün sancı çektim çünkü düzenli gelmesini bekledim sancıların. İlk çocuğumla aralarında 1.5 yaş olunca hamilelikte çok yoruldum ve sancım gelince korkmayacam nefes alıp verecem ve dua okuyacam diyodum elimden geldiğince yapmaya çalıştım sancılar düzenli olmadı ama daha ağrılı oldu bizde hastaneye gittik açılmama bakıldı 8-9 cm dendi çok şükür dedim hatta açılmaya bakılınca ebe bana sancı gelirse ıkınma suyun gelebilir demişti o yüzden hemen doğuma alındım hiç sancı odasında sancı çekmedim sancılarım düzensiz olduğu için suni sancı verildi o şekilde doğum yaptım. 6 tane dikişim oldu ama sorunsuz bi şekilde yavrumu kucağıma aldım şükür☺️ darısı tüm hamilelerin başına olsun umarım su gibi doğumunuz olur sağ salim bebişlerinize kavuşursunuz 🤲🏽🌹 sorularınız olursa cevaplayabilirim🙂