Beyasin bende hesaplara göre 3+4 günlük hamileyim . Benimde bugün hafif lekelenmem oldu . Hafif ağrılarımda vardı. Kadın doğumda çalışan arkadaşım ağrılar çok artarsa doktora gitmemi önerdi ama artmadı şükür. Katı halde diyorsun bu kafa karıştırıcı öyle bir kanama yaşamadım önceki gebeliğim de de. Bende cuma günü evde test yaptım iki tane silik çıktı hemen gidip kan verdim beta 70 idi . Bugün tekrar verdim 190 larda idi yani normal ilerliyor. Bence gidip beta baktır üç gün sonra tekrar baktır. İki katı artış oluyor günlüktü sanırım o şekilde hesapla 1500 e çıktığı zamanda kadın doğuma gidip keseyi görebilirsin kalp sesini duyabilirsin . Arkadaşım hesapladı benim cumartesi 1500 oluyor bende randevu aldım ondan sonrası için doktor gidip keseyi göreceğim Allah’ın izniyle . Sana fikir olsun diye anlatıyorum böyle ilerle kadın doğumcular iki kere falan beta bakıyor sonra keseyi göreceği zamana çağırıyor