Irem5858 dolmuşta giderken ani frenle oturduğum yerden arabanın koridoruna popo üstü düşmüştüm bende 2 hafta oluyor hemen doktoruma gitmiştim kontrole karnına darbe almadığın sürece birşey olmaz dedi ama tabiki kanaman olursa hemen gel demişti o yüzden korkma birşey olmaz benimde o an kasıklarımda ağrı olmuştu ama çok şükür birşey olmadı