Kızlar 3 haftadır geçmeyen öksürük var. Cuma doktora gittim enfeksiyon var diye antibiyotik verdi doktoruma da sordum ic dedi içiyorum ama sorun şu öksürük asla geçmiyor. Öksürmekten kasiklarim karnım heryerim agriyor. O kadar ani ve sert geliyor ki bazen altıma kaçırmama sebep oluyor. Bir çare bulan var mı ? Gargara da verdi doktor ama öksürüğü azaltmiyor. 25 haftalık gebeyim bu arada.