[silindi] tabi canım niye olmasın olur seninde benim 7.66 falandı yanlış hatırlamıyorsam çok şükür ikinci seferde oldu adetlerim çok düzensiz olduğu halde 3 ay düzenli gelmişti o sırada da tedaviye başladım zaten yumurta tembelliği varmış seninde mi öyle yumurta çok ama büyümüyor iğneyle büyüdü işte benim