Aylizinannesii dikişin tam olarak neresinde şişlik var?
Bende de oldu dikişin üst tarafında bir tarafı bombe gibi şiş vardı öyle bir şey ise doktoruma sordum baktı deriden dolayı dedi yani sarkan deri olarak düşünün orayı :) umarım sizinde öyledir aksi bir durum olmaz 💐