Bknbkn Kızlar bugün bahçede otururken bir anda sırtımda ağrı hissettim. Hani regl olmadan önce hissettiğim sırt ağrısıyla aynı . Daha sonra lavaboya gittiğimde hafif kanlı akıntı gördüm . Şimdi sancım yok sadece belim ağrıyor sizce doğum belirtisi mi ?
Anneyimmmbenn Bknbkn nişanınız gelmiş. Doğum hemen de olabilir iki üç gün sonra da yani belli olmaz. Kontrol ettirmek istersen doktora görün
aylinpalaa Bknbkn nişanınız gelmiş ama sancılarınız sıklaşıp geçmeyecek vaziyete gelmiyorsa doktora gitmenin pek bi anlamı olmaz, yine de doktorunuza haber verin siz :)
Bknbkn Anneyimmmbenn inşallah nişandır canım . Tam sancılarım başlamadan hastaneye gitmek istemiyorum açıkcası
Anneyimmmbenn Bknbkn zaten gitsen de bişey yapmaz kendin endişe ediyosan diye dedim için rahatlar diye ama gitmesen de olur