Ben başak burcuyum yükselenim de başak. Her gün dip köşe temizlik yapacak kadar takıntılı değilim. Temizimdir ama dağınığımdır. Eşim yay burcu yükseleni aslan çok iyi anlaşıyoruz tek sıkıntısı biraz inatçı ve gururlu. Ben de inatçı ve gururluyum kavga ettiğimizde ikimiz de asla ilk adımı atan olmuyoruz bu yüzden 1 hafta aynı evin içinde konuşmadığımız olmuştur. Kahve bitti, çay var, çorabım nerde fln gibi küçük sorularla zamanla normale dönüyoruz 🤣 bebişim Allah nasip eder de zamanında doğarsa eğer aralıkta doğacak o da yay burcu olacak evde kaos çıkacak gibi 🤣