Sirinsinem Arkadaşlar selam devlet hastanesi takipliyim ve merak ettiğim bir konu var şuan 39+5im 40 dan sonra doğum olmazsa hala bekletiyorlar mı zorla illa vajinal doğum olsun diye süreç nasıl ilerliyor
ipos Kocaeli şehir hastanesi’nde doktorum 41+0a kadar bekliycez, gelmemiş olursa 41+0’da biz doğumu başlatıcaz dedi
Sirinsinem Gerçekten mi ben gelene kadar bekletirler diye çok korkuyorum yani tamam normal olsun ama 40 dan sonra suni sancı fln doğsun artık