cauuv1 Yaaaa çoğunuz da Anıl demiş. Aslında hep Anıl diye sevdik baştan beri, tüm çevremiz Anıl olarak biliyo ama nasıl olduysa 2 3 gündür Batuhan muhabbeti dönüyo burda da sormak istedim 🤭
cauuv1 Aysun84 Anılda karar kıldık Anıl olcak insallah, abisi de Arda hem uyumlu olur isimleri tesekkürler kızlar 🥰🙏🏻
Naz22n Batuhan. Çünkü anıldaki ı harfi sürekli olarak mail gibi adreslerde i olarak yazacak sürekli anil yazacak
Girlmama Naz22n 🤣 anil koymaya karar vermisler bu denli dusunmeniz alemsin kiz illaki ismimizde ya da siyismimizde o oluyor
Naz22n Girlmama hayırlı olsun arkadaşım, gönülden geçen en güzelidir her daim. Sordu diye söyledim, yoksa bunlar dert değil 😅