Tontis2025 Yapım gereği ben zaten sinirli biriyim ilk hamileliğimde pamuk gibi geçirdim ama bu hamileliğimde 35+1 oldum stres sinir sıkıntı asabiyet yetememe duygusu yorgunluk süreklide kızımla birlikte grip olup durduk psikolojim naynini çocuğumla sürekli bi itiş halindeyim ya bırak çocuk o dağıtsın ama yok ruhum daralıyor doğumdan sonra devam ederse böyle destek alıcam kesin zaten zor bi insanım böyle kendime yazık ederim Allah korusun