mavideniz9696 1993kubra 15 yıldır içiyordum hamileliğimi öğrenince bıraktım. Şimdi buraya iç bir şey olmaz bizde içtik bebeğimize bir şey olmadi yazıp vicdan rahatlatanlar gelecekler hep geliyorlar. Sen onları dinleme kendi vicdanını dinle. Onlarınkine olmadı diye sana da olmayacak anlamına gelmiyor. 1 hafta sabret sonra aklına bile gelmiyor 🌸
edabolukbasi3 1993kubra bende 12 sene falan kullandım ilk hamileliğimde bıraktım doğumdan sonra tekrar başladım tabi bebem ayaklanınca peşime düşmeye başladı mecbur tekrar bıraktım 1.5 senedir içmiyorum
Naazli 1993kubra ben öğrendikten sonra bıraktım. İçmiyorum. 32. Haftaya geldim hala zorlanıyorum. Arada atak gibi geliyor istek 😂 en yakın arkadaşımda hamile o bırakamadı. İçiyor hala
10gamze 1993kubra Herkesin kendine doktorlar dahi sana bırakıyor bu platformda çok hasta ruhlu insanlar var dışarki hayatta kendini hiçbir yönden kanıtlamamış içme asla vs içen içer içmeyen içmez kararı sen vereceksin
1993kubra mavideniz9696 Yaswinn yok zaten bağımlı değilim günde 2 3 tane içiyorum yada 2 güne 3 güne bir içiyorum ama bazı günler canım çok çekiyor resmen aşeriyorum
Yaswinn Ben öğrendiğimde ilk beş gün içmedim. Sonra dayanamayıp 2 günde 1 tane falan içtim. Şimdi tamamen bıraktım iğrenç geliyo kokusu. Bu arada 15 yıllık içiciydim o halde bıraktım. Lütfen içme azalt ve tamamen bırak😌
mavideniz9696 1993kubra doktorum içtiğin 1 sigara bile bebeğine yaptığın en büyük kötülük dedi. Bence hiç içme
bikbikbikaak Bunun zararı illaki yenidoğanda olmak zorunda değil, ileride bir ton sorun çıkarabiliyor, size bi beden emanet edilmiş buna en iyi şekilde ev sahipliği yapmanız lazım. Aşeriyorsanız patlıcan yiyin nikotin yine :)
nevaneva 1993kubra gebelikten önce günde 10 tane içerdim ama öğrendiğim an paketi attım hiç ağzıma sürmedim canım çekse bile bebeği zehirlemeye hakkımız yokkk günah