BusraFf 5 hafta+3 günlük hamileyim. 3 gün önce doktora gittim keseyi gördük şükür.2 hafta sonra gel bebeği ve kalp atışına bakalım dedi.Yerleşmesi güzel dedi. Bugün iç çamaşırıma kahverengi nokta nokta leke geldi.Nedir bu ?
mavideniz9696 BusraFf bi acile gidin isterseniz bakılsın kanama alanı olabilir ciddi bir şey olabilir içiniz rahat etsin
Katya1 BusraFf bnmde o haftalarımda başladı lekelenmem doktora gittim sorun yoktu ama önlem amaçlı progestan kullandım günde 3 krz 9.haftamda kesildi lekelenme. Önlem amaçlı doktoruna görünmelisin cnm takip et kendini coğalma varsa vakit kaybetme ne olur ne olmaz ama streste yapma🌸
Briahll BusraFf benim de 5+1 de aynı şekilde lekelenmem olmuştu. Acile gittim progestan iğne yapıldı 4 gün iğneye devam ettik sonrasında fitile geçtik. Bence siz de ihmal etmeyin gidin en azından ilaç vs başlanır
Daisyy000 BusraFf Bende de ilk kahverengi leke geldi. Sonra çok hafif varla yok arası bi pembe leke geldi. Henüz doktora gitmedim çarşamba gideceğim
Sinem2604 Bende bugün 5+0 Yarın doktora gideceğim benim de beyaz akımtım var yerleşme kanaması tarzı kanamam olmadı hiç ? Bu iyi Birşey mi