Yarın doktor randevum var en son 6+4 te gitmiştik kalp atışı vardı nerdeyse 1 ay olmuş olacak yarın. Çok korkuyorum ilk gebeliğim düşük olmuştu şimdi resmen doktor fobisi oluştu gitmek istemiyorum ama merak da ediyorum bu durumda olan var mı ? dua edin lütfen bu sefer iyi olsun 🌸🤲🏻