mucizegebee canım sancın hala gecmediyse doktora gitmelisin nstye baglayip sancina bakmaları lazım ben de geçen hafta regl sancısı ile doktora gittim regl sancısına benzer bir ağrı değildi karnında bebek çok hareket etmişti doktor kontrol etmek istedi orada ebelerin anlattığı kadarıyla doğum başlamadan önce regl sancısı gibi kadınlara ve bele bir ağrı girdiğini bu ağrının giderek sıklasan bir hal alması gerektiğini anlatmıştı 🙏