Hdjsjdjs gece 2de doğum sancım başlamıştı sabah 7de dişleri mi fırçaladım, duşumu aldım, kişisel bakımları mı yaptım, makyajımı yaptım 10da hastaneye gitmek için çıktık 12.25de doğurdum 😂 yani öyle pat diye sancı gelip doğurmuyorsunuz hafif hafif gelmeye başlıyor sonra sıklaşıyor. Ben sancım gelince eğilip kalkıyordum sancım geçince makyajımı yapmaya yada o anki işim neyse onu yapmaya devam ediyordum 😬