Sibelgs kızımdayken genel olarak yatıyordum evet ama bu hamileliğimde yatmıyorum evdeyim hep ama yeri geliyor işimi de yapıyorum kendimi yormadan..arada kaçamak yapıyoruz eşimle gezmeye çıkıyoruz felan..ama dediğim gibi yormuyorum kendimi yoksa ertesi güne acısı çıkıyor