Kızlar bu ay nedense emindim 2 tane test yapmıştım silik çıkmıştı ama adetten 1 gün önce kan verdiğimde negatifti. Şuan adetin 3.günündeyim dün oğlumla otururken bir fenalık geldi gözümün önünde şimşekler çakıyordu bayılacak gibi oldum toparladım anlam veremedim bugün de biraz mide bulantısı var ama çözemedim yoktur heralde yada bu durumu yaşayan var mı çok ilginç