Kızlar bu benim 3. Hamileliğim ilk 2 hamileliğimde aşırı cömerttim nasıl desem elim çok acıktı herkese her şeyi ikram ederdim yedirmek içirmek isterdim ama bu hamileliğimde çok farklıyım 😂 mesela yemek yiyeceğiz ya bana kalmayacak korkusu var haha ya böyle bir şey mümkün değil ama o durumu anlatamıyorum. Başka konularda böyle değilim mesela sadece yemek konusunda böyleyim 🙈 mesela geçen gün bişey aşerdim aldım yedim doydum bitti ama yok yani aklım fikrim kaldı.
Bu durumu kimseye açamadım ama bi yengem böyle olmuştu elinde ki yemeği asla kimseyle paylaşmazdı hatta gizli gizli meyve sebze alır dolabında saklardı doğumdan sonra düzelmişti ama bize çok tuhaf geliyordu şimdi aynı durumu yaşıyorum tabi yengem gibi dolaba saklamıyorum ama yemeğimi paylaşmak istemiyorum 😌 var mı yaşayan kendimi frenlemek istiyorum hatta bilerek bişey alıyorsam çok alıyorum ikram ediyorum ki gözüm yeter ki doysun diye