Elif3419 ben de 14 haftada diş ağrım oldu cekılmesı gerekiyor ıslem yapamam dedi dıscı doktoruma gittim morfin röntgen için bir kâğıt verdi dıscıye gittim ve dişim cekıldı zaten 12 haftadan sonra 2trimestar da yapılıyor antıbıyotık bıle kullanmak zorunda kaldım son 3 ayda hiç bir işlem yapılamıyor malesef