Kitlik_irm kızlar kaçıncı haftada kalp atışını duydunuz ☺️ bizim henüz kese bile görünmedi 4+5 haftaligiz
ppmerlina Kitlik_irm 5.haftada vajinal ultrasonda kese gördük. 6.haftada artık karından gözükmeye başladı ve kalp atışı da duyuldu 🧿🤲🏼🤲🏼❤️
dedimolabilirrr Kitlik_irm 5+3 kese gördük 7 haftalık kalp atışı duyduk Elhamdulillah ve doktorum artık 9, 13. Hafta şeklinde gideceğiz dedi 🥰
Kitlik_irm Ebru2746 ay ne güzel bakalım biz kaçıncı haftada duyacağız Çarşamba günü gel dedi doktorum kese görünür dedi sonra kalp atışı için gün verecekmis ☺️
Kitlik_irm ppmerlina ay ne güzel ya darısı bana Çarşamba günü doktorum çağırdı kese görünür dedi ama bakalım 🙏☺️
Sizdenbirii1 ppmerlina benden bugün gittim canım 6+3 ama kalp atışı o kadar minikti ki ya bi tedirgin oldum nedense
Kitlik_irm ppmerlina inşallah canım erken öğrendim valla zaman geçmiyor gibi ikinci bebeğim olacak oğlum var 4 yaşında ama ilk bebek kadar heyecanlıyım ☺️🙏
GULLMOMMY Kitlik_irm evet bende 3 haftaliken öğrendim halen zaman geçmiyor inşallah güzel haberler allalim cnmm benim de 3 yaşında bir oğlum var
Kitlik_irm dedimolabilirrr dedimolabilirrr maşallah biz de 5 haftalık oluyoruz Çarşamba günü çağırdı doktorumuz kese görmek için ☺️
dedimolabilirrr Kitlik_irm görürsünüz inşallah içinizi ferah tutun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰
ppmerlina Sizdenbirii1 ben özelde duymuştum kuzum bugün devlete gittim doktor nerdeyse 9 haftalık olmuş dedi ona rağmen belli belirsiz bi ses duydu. Özelde şakır şakır duyuluyordu. Bence tamamen cihazlarla ilgili yani