Karadenizz37 Selam kızlar şuan 8 haftalık olduk 2 ki tarama testi için direk kadın doğumdan mı randevu alıcam yoksa perinatolojiden mi doktor bişey demedi bu konu hakkında bende sormayı unuttum çam sakuraya gidiyorum bilgisi olan yardımcı olabilirim
tahamommy Karadenizz37 çam sakuraya gidiyorsanız perinatolojiden alıyosunuz 12. Haftaya denk getirin ama daha iyi olur, her hangi bir doktora alabilirsiniz ben barış bozaya aldım zaten 12. Haftanız olduğu için 2liye mi geldin diyolar
Briahll Karadenizz37 ben 6+5 haftamdayım, doktorum 1 ay sonra gel 2 li tarama yapalım dedi. Buradan anladığım kadarıyla takipli olduğumuz doktorumuz yapıyor sanırım.
Visneli1so-s Karadenizz37 perinatoloji dwtaylıya bakmıyor canım sakın o hataya düşme ultrason bölümünden alman gerekiyor bende bilmiyordum perinatolojiye randevu aldım ve gittim detaylı bakmadılar haftam da geçiyor bende özele mecburen randevu aldım 3500 dediler
Karadenizz37 tahamommy şuan 10+2 olduk yeşil alan açtı perinatolojiden randevu al dedi alıcam ama 2 randevu açılmış ikisindede sadece riskli gebelere bakılıyor yazıyo. 2 Li test için ne yazması gerekiyo farklı bişeymi yazıyo yoksa riskli gebeliktende bakıyorlarmı acaba
edabolukbasi3 Briahll devlet hastanelerinde takipli doktor yapmıyor ya radyolojiye yönlendiriyorlar yada perinatolojiye
Karadenizz37 Sydaaslan Benim 2. Gebeliğim ama ilk gebeliğimde 2 kiti yaptıramamıştım günü geçmişti randevu düşmediği için hatırlayamadığım için sordum direk çam sakuradan randevu çıkıyo ama riskli gebelikler için vs diyo ordan mı alıcam acaba yoksa direk sadece perinatolojimi yazıcak tanıdık vasıtasıyla geçen seferki gebeliğimde baktırmıştık ben randevu almamıştım doktor direk bakmıştı oyüzden kafam karıştı şimdi
tahamommy Karadenizz37 ben 2liye çam sakura da gittim canım perinatolojiden herhangi bir doktora almıştım bakmıştı zaten bakıcakları burun kemiği ense kalığınlı midesi falan. Benim gittiğim barış bozaydı istersen garanti olsun ona al
Karadenizz37 tahamommy yaa tamam öyleyse bende bi bakıyım ben hani böyle yanlarında 2 Li teste bakar felan yazısı olur diye bekliyordum randevu denk gelirse alıyım yeşil alan kaydı kaç gün geçerli oluyo acaba bilginiz varmı
tahamommy Karadenizz37 yok canım hiç birinde yazmaz o yeşil alanda bi kere açılınca sınırsız diye biliyorum benimde hala açık 8. Haftamda açmıştı 21. Haftadayım