oonambirnambir 7 haftalık olcam yarın, bugün öğleden sonra bende hiç bir belirti yok şuan sabah midem bulanıyordu kusma yok hiç olmadı da ama sadece bulanıyor şimdi hiç bir şey yok insan korkuyor böyle birden iyi olunca 😂sizin nasıl
Rusapolat oonambirnambir 11 haftaya girdim hiç bulantı ve kusma yaşamadım 😂😂 çok şükür kiiii sadece aşırı yorgunluk var bel ve kasık ağrım oluyor o kadar
oonambirnambir Rusapolat ay ne güzel inşallah olmaz da artık, benimde ilk haftalar çok kasık ve karın ağrılarım oluyordu şimdi iyiyim ağrı pek yok, iştahsızlık var
Aysenurog oonambirnambir hamile olduğumu öğrenmeden önce aşırı kasık ağrım ve göğüs hassasiyeti vardı ben adet sancısı kasıklarım ağrıyor ama bi türlü adette olamadım diyordum sonra hamileliği öğrendim 6+1 de 7 hafta olana kadar kasık ağrısı yaşadım şu an kasık ağrısı da yok ama aşırı halsizlik var
oonambirnambir Aselyusra ben ilk gebeliğimi öğrenir öğrenmez başlamıştı 4 ay boyunca çektim, ikinci gebeliğim henüz bişey yok ama bulantı oluyo arada sadece
Rusapolat oonambirnambir bende aksine çok iştahlıyım 😂 Allahtan sendeki yiyorum da 1 kilo aldım sadece 11 haftada 😂 amacım 25 E kadar 3 kilo almak
Zehradgdrn oonambirnambir ilk gebeliğimde hiç olmamıştı bunda 6 haftalık kusma yok ama sabah bulantı hissi oluyor iştah sıfır ama bir anda çok acıkıyorum bayılacak gibi oluyorum
oonambirnambir Zehradgdrn benim ilk gebeliğim berbattı, buna henüz yok ama dediğin gibi bulantı hissi oluyor sabahları ve bende de hiç iştah yok açım ama canım bir şey çekmiyor ne yiyeceğimi bilmiyorum
kubuduru oonambirnambir ben şuan tam böyleyim canım hafif hafif bulantılar geliyor gibi 7.haftadayım. ne zaman arttı, kusmaların oluyor sanırım şuan.
hivda21 oonambirnambir merhaba bende sizinle aynı şeyleri yaşıyorum ilk hamileliğim de çok çektim ilk 4 ay ikinci hamileliğim 6m haftadayim sabahları bulantım oluyor sizinde öyleymiş sonrasında nasıl oluyor çok bulantı yaşadınız mı
10gamze oonambirnambir üçüncü gebeliğim hiç bulandı kusma yaşamadım herkeste olmuyor bünye meselesi ilaç verir doktor kontrolünde söylersen
5_erkek_annesi oonambirnambir 6 haftada başladı şuan 25 haftaya giricem yeni bugün durdu😩çok zordu 5.5 ay