Arkadaşlar merhaba şimdi ben birşeyi merak ediyorum. Belki bilen soruma cevap verir diye düşündüm. Ben tüp bebek ile hamile kaldım o zamandan düşünürsem 26+6 görünüyorum ama gebeligimin taa başından beri ölçümlerim 4 farklı doktora gittim hep 6 gün ileride gösteriyor yani şuan 27+5 görünüyor. Ben şimdi normal doğum istiyorum belki sezeryanada dönebilir bilmiyorum ama ben açıkçası doğumumu hep son adete goremi planlanmalıyim yani dusunmeliyim yoksa hep 6 gün önden gidiyorya o zamana gire mi dusunmeliyim. ( Gebeligimin başından beri 6 gün önden gidiyor. Hatta karın çevresi geniş çıkıyor bu süre artiyor ama ben bir ölçüm var baş çevresini fl miyfi hatirlamiyorum o hiç degismiyor hep 6 gün önden). Belki böyle şeylere takılmamak gerek ama ilk gebeligim açıkçası merak ediyorum birde taşınma sürecim var herşey birbirine girdi daha bebeğe hiçbirsey yapamadim