Bahar77777 Kızlar knorr un hazır çorbaları var biliyosunuz gebeliğim boyunca hiç tüketmedim ama bugün yemekmyapmaya dermanım yok hazırdan gideyim diyorum bir zararı olurmu 37 haftalığım :/
ikinci--geliyor Bahar77777 1 kerelikten bişey olmaz ama onu yapana kadar yağda salça un kavurun su dökün üstüne bide sarımsak hazır çorbadan kat kat iydir fazla zamanınızı almaz 🥰
Mariam1 Bahar77777 zarar olmaz ama tadi kotu yaa sadece domates çorbası seviyorum oda ayine evde yapamıyorum
Anneolmakisteyenkedi Az tüketildiği sürece salam sosis kola cips falan bile doktorlar 1 kereden bişi olmaz diyorlar bence 1 kaseden bişi olmaz bugünde kendini düşün dinlen😇😇
Mariam1 mavideniz9696 canm ben hamilelikte herşeyi yedim içtim kola dahil bişe olmadı doğumdan sonra yemiceksiniz zaten bebeğe gaz yapar
busragrt Ye gitsin bir şey olmaz benim canım sürekli midye istedi ve yedim de napayım canım istiyor yemezsem aklımda kalırdı