Sibellergr içinizi ferah tutun ben 0,13 ken öğrendim hamile olduğumu düzenli olarak kan veriyordum yükseliyor mu acaba diye 500lerde doktora gittim keseyi göremedik bir sonraki haftaya gelmemi istedi tekrardan 1 haftanın sonunda keseyi gördük 🥰 1500 üzeri olması yetiyor kesenin gözükmesi için haftaya gittiğinizde keseyi görürsünüz