Kızlar oğlumda yaptırdım çok yaptırdığıma fln pişman oldum hep sonuçlar yanlış çıktı kızımda ise yaptırmamaya karar verdim kafamın kurcalamasini istemedim çünkü bu 3 cu gebeliğim yaptirsammi yaptirmasammi bilemedim sizce yaptirmalimiyim yoksa yaptırmadan kafam rahat olur diye düşünüyorum ama bı sağlık problemi fln varsada erkenden teşhis önemli diyroum oğlumda sürekli hep dediler bu çocuğu almamız lazım bu doğmaz olur doğsa bile dediler ama aldırmadım kızımda ne ikili ne 3 ki test yaptırdım ayrıntılı ultrason a hep girdim de sizce ne yapmaliyim