Cimcime32 Merhaba arkadaşlar son 1 haftadır mide bulantım iyice arttı neredeyse her öğünü kusuyorum, doktorum zamanla geçer sıksık sıvı al dedi ancak geçmiyor, bu süreci ilaçsız mı atlattınız yoksa bulantı ilacı kullandınız mı?
sendekimsinnn Cimcime32 11+3 üm benimkide daha da artarak devam ediyor kafayı yemek üzereyim ya ilaç flnda kullanmadım bu zamana kadar