gizemm_ocal Bende öyle kız valla dün pikti bugün çatlama oldu benim ikinci çocuk için uğraşıyoruz ikinciler biraz zor oluyor herhalde 🤦🏻♀️ daha yeni denemelere başladık ama çoğunluk böyle diyor birde benim ilk çocuktan sonra iki kaybim oldu ve cidden uzun süre sonra kalmıştım hayırlısı olsun inşallah ya cidden adet günüm gelmeden yapmicam