gamzela47 38. Yaşındayım bence bu yüzden haftaya 3. Kez detaylı ultrasona gireceğim. Bütün organlarının gelişimini söylüyor hıca detaylıca ve doğum sırasında oluşabilecek bir durum olursa diye doktoru bilgilendiriyor.
Eğer bebekte ya da annede bir anomali yoksa şart mı? Hayır bence değil. 12. 32. Haftalarda girdim şimdi birde 36. Haftamda tavsiye etti tekrar.
Bebeğimde “ARSA” dedikleri pek bir riski olmayan bir anomali var o yüzden çağırıyor 3. Kez.