Ben 3 takım götürdüm üçünü de giydi. Mama verdik döküldü etti kan bulaştı derken gerekti hepsi. Ben tüm takımı (10′lu) koydum, hemşire gelip aralarından seçti. Bi iç zıbın bi normal zıbın vardı iç zıbını almadı mesela. Tulum ve alt üst takım vardı alt üst takımı almadı tulumu aldı.
Onlar dışında alt açma örtüsü, bez koydum yine hemşire çantasına. Yanıma da aldım ekstra. Pişik kremi, ağız bezi, battaniye aldım. Emzik aldım kullanamasam da :))