Şuan ben 5 haftalık hamileyim 3 gün önce öğrendim öğrendiğim gün damla damla lekem vardı adetim de 6 gün önce bitmişti bende bu lekelenme ne alaka derken test yapıyım dedim çift çizgi çıktı aynı gün kan verdim beta 546 çıktı ertesi günü lekelenmem çoğaldı ama adet gibi değil doktoruma gittim kan istedi tekrardan beta bu sefer 545 çıktı doktorumda progestan verdi şimdi onu kullanıyorum eğer lekelenmeniz varsa bi kan testi verin