Arkadaşlar merhaba doktorum gebeliğimin son aylarında garmastan krem sürmemi söyledi,kremler de gümüş kapakla birlikte kullanılmıyor göğüs kalkanıyla kullanılıyor,gümüş kapak tek başına kullanılan bir şey. Çünkü gümüş kapak kremle kullanıldığında etkisi gidiyormuş. Fakat gümüş kapak da çok övülüyo işte krem alsam gümüş kapağı almamın anlamı yok gördüğünüz üzere. Bu konuda siz nasıl yol aldınız ya