yhz işlem esnasında kendini rahat bırak ben ilk transferde aşırı kastım elimde olmadan doktor olmaz böle dedi 4gün önce 3.gün embriyo transferi oldum okdr rahat durdumki iki dk bile sürmedi 1.5saat sonda takılı şekilde ameliyathanede yatırdılar kalktm sonra ne agrı ne sızı olmadı ama ilkinde bacaklarım bile aşırı agrımıştı