Hanımlar merhaba adet tarihime göre bugun 9 haftalığım . Her doktora gitmemde kese büyüklüğü var fakat içinde bebek görünmüyor 1 hafta daha 1 hafta daha bekleyelim diye diye 9 haftalık olduk . 8+1 de gittiğimde de hala gözükmüyor umarım geç döllenmedir demişti doktorumuz devlet hastanesinde. Ultrasonu çok kötüydü tekrar çağırdı bir başka güne sonra ben dayanamayıp özele gittim ve doktor hemen boş gebelik kürtaj dedi resmen para için beni kürtaja alacaktı bende bugun istemiyorum diyip çıktım doktorun yanından . Sonra devlete doktorun çağırdığı zaman tekrar gittim başka bir doktor arkadaşını çağırıp onunda bakmasını istedi ve o gelen doktor birşeyler görünüyor gibi bir değere baktı mm olarak bence 1.5 hafta daha şans verelim sonra duruma göre bakarız ama biraz daha bekleyelim dedi ve içime su serpti resmen . Beklemedeyiz tekrar gideceğim doktora çağırdığı zaman inş güzel haberler alırım . Benim gibi bu durumu yaşayan varmı çok m ediyorum yani sonuç ne olur acaba diye .