cagladuz Fadimeanne vücudunuz doğuma hazirlaniyordur büyük ihtimalle, kanama ve herhangi bir sey olmadıysa? 34+2 yim her gece yalancı sancılara uyanıyorum uyku zaten ne geldiği belli ne gittiği 😢
Cerenayben Mrvkzlkya Fadimeanne valla benim doktorum vucudunda her garip Bisey hissettiginde ara dedi gerekirse gelir nst ye baglariz bu haftalar icin soyluyorjm tabi
Fadimeanne cagladuz şükür kanamam yok ama ağrı çok işte bende oyleym ya hıc uyuyamıyorum yada uyandım mı uyuyamıyorum
Tiredmother Bunu biz bilemeyiz ki şiddetliyse git bence hastaneye o haftaya gelmedim daha bilgim yok benim
1melek1annecik Aynı haftalarda ve şu an uyanık olduğuma göre normal şeyler galiba bunlar ☺️ gün içerisinde kendini yormuş olabilirsin bebeğin hareketleri nasıl kontrol et kanama da yoksa inşallah bi sıkıntı yoktur stres yapma ☺️ağrın çoksa ve yan yatınca geçmiyorsa da ihmal etme doktora git