Balbebek012 29. Haftadan 36. Haftaya kadar sancım vardı. Hep acillerde serumla ilerliyordum. 2 kez yatış yaptı doktorum kabul edemedim. Hep evde istirahat etmek zorunda kaldım erken doğum olmasın diye. Ama bilin bakalım ne oldu 😄 36 haftadan sonra birden sancılarım gitti. 39 a kadar ağrısız sıkıntısız geçirdim o kadar stres oldum ki nasıl doğuracam suni almak istemiyorum çünkü ilk dogumum suni ile olmuştu kafayı yiyecektim. 39+1 de gece 12de yatağa yattım pıt diye bı his oldu. Sonra bı baktım suyum geliyor 😄 sabah 5de yavrum kucağıma geldi şükür 🧿 yani birden başladı çok şükür