37de doğum yaptım bebeğim gayet sağlıklı doğdu tam 3 kiloydu ciğer geliştiricide olmadım solunum sıkıntısı yoktu bi gece küvezde kaldı ama 37 de doğduğu için değil benim rahatsızlığım vardı ona etki etmiş mi bakmak içindi endişe etmeyin gayet iyi bir hafta 37