Kızlar yemek yiyesim yok eskisi gibi bu haftalarda düştü iştahım zorla yiyorum desem yeridir sırf bebeğim için besleniyorum bide eskiden günde 1 kere büyük tuvalete çıkardım hatta çıkmadığım bile olurdu şimdi büyük tuvaletim sıklaştı normalmi bu iştahsızlık çok tuvalete gitme ihtiyacı fln