adatuna Kızlar 5 haftalık gebeyim cuma kontrole gidicem ama 18 aylık kızım hala emiyor. Bazı doktorlar emzir bazıları emzirme diyorlar. Burada nedenleri nedir tecrübesi olan var mı? Yani emzir diyen ile emzirme diyen arasındaki fark ne siz ne yaptınız?
Daisyy000 adatuna Çarşamba günü doktor randevum var bende emziriyorum, bu konuyu soracaktım. Doktorumun yorumunu öğrenince sizede yazarım
Emanetimi_bekliyorum adatuna bana bir doktor 5 aya kadar emzirebilirsin dedi biri 3 ay doktorlarında kafası karışık ama kesmeye bakın
Mettem Bende sizinle aynı durumdaydım ama sabır taşı sürdüm 3 4 gün çok zorlanma yaşadım ama çok şükür bitti ama şöyle bende sordum doktor emzire bilirsin ama kardeşi olunca senin için kötü olcak hem ona hmede bebeğe birde kıskanmasın diye erken kesin diıyorlar
adatuna Mettem peki emzirmede sıkıntı gördü mü doktor bazı yorumlarda hormon geçer gibi şeyler okudum da gerçekliği nedir