Merhaba kızlar sizlere bişey danışmak istiyorum brnim ilk gebeligim ve şuan 28 haftadayım hareketlerini rahimde hissediyorum önceden yukarda göbek çevresindeyken şuan sanki rahimde tekmelerini hissediyorum bu normalmidir tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirmm